سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شعار و عناوین روزهای هفته روابط‌عمومی اعلام شدند

مهر | فرهنگی و هنری | شنبه، 28 فروردین 1400 - 10:54
ستاد برگزاری هفته روابط عمومی، شعار و عناوین روزهای امسال هفته روابط عمومی را اعلام کرد.
هفته،برگزاري،خردادماه،توجه،روز،كرونا،پيوندها،مجازي

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، عناوین هفته روابط‌عمومی سال۱۴۰۰ با شعار محوری «روابط‌عمومی؛ عامل پیوندها، مانع گسست‌ها» توسط ستاد برگزاری هفته روابط عمومی اعلام شد.
با توجه به نقش موثر روابط‌عمومی‌ها در حل مشکلات کلان و سازمانی کشور و همچنین اهمیت توجه به مسایل روز، در سال ۱۴۰۰ شعار نهمین هفته روابط‌عمومی پس از مشورت و تایید در جلسات شورای سیاست‌گذاری این رویداد، «روابط‌عمومی؛ عامل پیوندها، مانع گسست‌ها» انتخاب شد.
هفته روابط‌عمومی که هر سال از ۲۷ اردیبهشت مصادف با روز ارتباطات و روابط‌عمومی آغاز و تا دوم خردادماه ادامه دارد، توسط فعالان و مدیران این حوزه پایه‌گذاری شده است.
بر همین‌اساس در نهمین‌سال برگزاری هفته روابط‌عمومی مانند دوره‌های گذشته، برای هر یک از روزهای این‌هفته متناسب با شرایط و نیازهای روز جامعه و همچنین رویدادهای تقویمی کشور، عنوانی برگزیده شده است.
عناوین روزهای نهمین هفته روابط‌عمومی به شرح زیر خواهد بود:
۲۷اردیبهشت‌ماه: روابط‌عمومی؛ ارتباط و تعامل با ذینفعان
۲۸اردیبهشت‌ماه: روابط‌عمومی؛ فرهنگ، هنر و توسعه ارتباطات اجتماعی
۲۹اردیبهشت‌ماه: روابط‌عمومی؛ استانداردهای جهانی و بهسازی الگوهای بومی
۳۰اردیبهشت‌ماه: روابط‌عمومی؛ کرونا و مدیریت بحران
۳۱اردیبهشت‌ماه: روابط‌عمومی؛ دغدغه‌های ملی و مسئولیت اجتماعی
یکم خردادماه: روابط‌عمومی؛ پشتیبان رونق تولید
دوم خردادماه: روابط‌عمومی؛ سواد رسانه‌ای، لازمه ارتباط موثر مجازی
نمایندگان استانی این‌ستاد نیز مانند ادوار گذشته می‌توانند با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، به برگزاری برنامه‌هایی به‌صورت مجازی یا حضوری نسبت به اعتلای اهداف و برنامه‌های این هفته اقدام کنند.