خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ستاد اطعام مهدوی در خراسان شمالی آغاز به کار کرد

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 17 فروردین 1400 - 15:43
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از راه اندازی ستاد اطعام مهدوی در استان خبر داد و گفت: این ستاد از روز گذشته ۱۶ فروردین ماه فعالیت خود را آغاز کرده است.
گذشته،نيازمندان،امداد،شمالي،ستاد،ماه،مواسات،نيكوكاري،راد،الهي

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از راه اندازی ستاد اطعام مهدوی در استان خبر داد و گفت: این ستاد از روز گذشته ۱۶ فروردین ماه فعالیت خود را آغاز کرده است.
مجید الهی راد در دیدار با نماینده ولی فقیه خراسان شمالی که ۱۷ فروردین ماه صورت گرفت، به برنامه های این ستاد اشاره کرد و افزود: این ستاد با هدف اجرای رزمایش مواسات و همدلی و اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی بیان کرد: در حال حاضر ۷۲ آشپزخانه مهدوی در حال آماده سازی است تا پخت غذای گرم و توزیع آن بین خانواده های نیازمند را طی ماه مبارک رمضان داشته باشیم.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته طی رزمایش مواسات و همدلی طی سال ۹۹ نیز تصریح کرد: در حوزه مواسات در سال گذشته ۶۴۰ هزار پرس غذای گرم و ۸۵ هزار بسته غذایی بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا و نیازمندان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه از افزایش دو برابری مراکز نیکوکاری طی سال گذشته خبر داد و افزود: ما طی سال گذشته ۷۰ مرکز نیکوکاری فعال داشتیم که هم اکنون به ۱۴۴ مرکز افزایش یافته است
الهی راد خاطر نشان کرد: این اقدام با رویکرد افزایش مشارکت مردمی در خدمت رسانی به محرومان انجام شده است.
وی با اشاره به موضوع برون‌سپاری خدمات مددکاری این نهاد گفت: گام نخست طرح برون‌سپاری بخشی از خدمات امداد به امور مددکاری مراکز نیکوکاری در جهت مردمی شدن خدمات هم اکنون در حال اجرا است.
الهی راد یاد آور شد: طی سال گذشته بیش از ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی در بخش های مسکن، تحصیلی، جهیزیه، درمانی و اشتغال از محل منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به نیازمندان پرداخت شده است.
وی در خصوص برنامه های جدید زکات نیز گفت: با همکاری ائمه جمعه امیدواریم اقدامات قابل توجهی طی امسال انجام شودو هم اکنون در حال برنامه ریزی در جهت جمع آوری زکات فطریه هستیم.
انتهای پیام