خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ادامه محدودسازی سابق در خوزستان پس از تغییر رنگ‌بندی

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 17 فروردین 1400 - 15:43
معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به تغییر رنگ‌بندی شهرها، گفت: این تغییر رنگ‌بندی تاثیر زیادی در عملکرد ما ندارد زیرا باید شهرهای قرمز و نارنجی کنترل شوند و همان محدودسازی سابق در حال اجرا است.
محدودسازي،انتظامي،اشاره،خوزستان،نيروي،بازار

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به تغییر رنگ‌بندی شهرها، گفت: این تغییر رنگ‌بندی تاثیر زیادی در عملکرد ما ندارد زیرا باید شهرهای قرمز و نارنجی کنترل شوند و همان محدودسازی سابق در حال اجرا است.
سرهنگ مختار حیدری در نشست قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۷ فروردین‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: هر چه در توان داشتیم برای محدودسازی انجام دادیم و همکاران ستادی نیز به کار گرفته شدند.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به تغییر رنگ‌بندی شهرها، افزود: این تغییر رنگ‌بندی تاثیر زیادی در عملکرد ما ندارد زیرا باید شهرهای قرمز و نارنجی کنترل شوند و همان محدودسازی سابق در حال اجرا است.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی خوزستان در خصوص فعالیت بازار پرندگان، گفت: این بازار در حوزه شهرداری اهواز و حوزه انتظامی شهرستان کارون است؛ همکاران ما در یک مرحله، این بازار را جمع‌آوری کردند اما باز هم این بازارچه‌ها شکل می‌گیرد.
انتظار می‌رود شهرداری با پشتیبانی نیروی انتظامی به وظیفه خود عمل کند.
حیدری با اشاره به تعطیلات برخی از ارگان‌ها، عنوان کرد: تعطیلی یا محدودسازی برخی ارگان‌ها مانند رهگشا، موجب شلوغی و مراجعه زیاد مردم به صورت ناگهانی می‌شود و پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شوند.
وی با اشاره به برداشت محصولات کشاورزی در روزهای آینده، بیان کرد: در این خصوص نیز ترددهای ناخواسته‌ای خواهیم داشت.
کوچ عشایر را نیز پیش رو داریم.
انتهای پیام