خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

لزوم همکاری بیشتر آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه سیستان وبلوچستان

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 17 فروردین 1400 - 15:43
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان خواستار اهتمام بیشتر برای همکاری بین آموزش و پرورش و حوزه های علمیه از طریق بهره‌گیری بهینه از امکانات موجود شد.
استان،پرورش،آموزش،ارائه،خواستار،امكانات،موجود،همكاري،رخشاني، ...

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان خواستار اهتمام بیشتر برای همکاری بین آموزش و پرورش و حوزه های علمیه از طریق بهره‌گیری بهینه از امکانات موجود شد.
به گزارش ایسنا آیت‌الله مصطفی محامی ۱۷ فروردین ماه در دیداری مشترک با حمیدرضا رخشانی مدیر کل آموزش و پرورش و حجت الاسلام و المسلمین باقربیک مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: خوشبختانه خبرهای خوبی از آموزش و پرورش به گوش می‌رسد از توسعه فضای فیزیکی و آموزشی گرفته تا تهیه برش استانی از سند تحول بنیادین که مایه دلگرمی است.
امام جمعه زاهدان خواستار ارائه فهرست محتوایی از کار ویژه‌های صورت گرفته توسط اداره کل آموزش و پرورش استان در سال گذشته و در راستای منویات مقام معظم رهبری شد و بیان داشت: با توجه به محدودیت ها و محرومیت های موجود در استان راه نرفته زیادی را در پیش داریم و باید با تجمیع همه توان ها در مجموعه‌های مرتبط یک همکاری مناسب صورت پذیرد.
آیت الله محامی افزود با ناکافی دانستن فعالیت‌های صورت گرفته در استان، خواستار اهتمام بیشتر برای همکاری بین آموزش و پرورش و حوزه های علمیه شد و گفت: به کارگیری امکانات سایر مجموعه ها و بهره گیری بهینه از امکانات موجود از جمله اقدامات تاثیرگذار در این جهت است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان اظهار داشت: با توجه به مواردی از جمله مرز ، تنوع قومی و مذهبی، محرومیت و مشکلات معیشتی و همچنین درگیری‌های طایفه‌ای نیاز مبرم به انجام‌کار فرهنگی در استان وجود دارد تا به تدریج و به مرور زمان رشد و اعتلای فرهنگی حاصل شود.
همچنین رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان در سال گذشته پرداخت و گفت: آماده سازی سند نیروی انسانی، فضای آموزشی و دانش آموزان بازمانده از تحصیل جزء کارهای بزرگی بوده که انجام شده و به زودی ارائه خواهد شد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین باقربیک رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان از تشکیل اتاق فکر برای رصد مسائل مختلف در استان خبر داد و گفت: سعی داریم مشکلات مهم استان را آسیب شناسی و با برنامه ریزی و ارائه طرح های مناسب در جهت رفع این آسیب ها فرهنگ سازی کنیم.
انتهای پیام