خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

محور قاضی‌خان

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 17 فروردین 1400 - 15:43
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از بهره‌برداری از محور قاضی‌خان در سیروان به بدره تا دوماه آینده خبر داد.
محور،سيروان،بدره،مسير،استان،كيلومتر

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از بهره‌برداری از محور قاضی‌خان در سیروان به بدره تا دوماه آینده خبر داد.
مهندس «عبدالله بهادری» در بازدید از محور در حال انجام قاضی‌خان در سیروان به بدره، اظهار کرد: طرح راه سازی سیروان – بدره یکی از پروژه های مهم استان است که علاوه بر این که مسیر ارتباطی دو شهرستان سیروان و بدره را ۸۵ کیلومتر کوتاهتر می‌کند، در افق دورتر می تواند به عنوان محور دوم ارتباط استان‌های کرمانشاه به جنوب استان ایلام و استان خوزستان نقش مهمی داشته باشد.
وی در مورد آخرین وضعیت احداث این محور گفت: طول کل محور ۱۳ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن از سمت شهرستان سیروان قبلاً تکمیل شده است و حجم عملیات راه‌سازی در ۷ کیلومتر بعدی با توجه به وضعیت کوهستانی و رودخانه بزرگی که در مسیر قرار دارد بسیار زیاد بود که برای اجرای آن یک تونل به طول ۲۰۰ متر حفاری و تکمیل شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: پل بزرگ جابر در این مسیر با ۸ دهنه‌ی ۲۰ متری به پایان رسیده و حدود ۲۰ پل دیگر در مسیر احداث و تا دو ماه آینده عملیات آسفالت و ایمن سازی مسیر به پایان خواهد رسید و تردد در این محور برقرار خواهد شد.
کلنگ محور ارتباطی قاضی خان – بدره در سال ۱۳۸۴ به زمین زده شده است.
انتهای پیام