خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افتتاح یک طرح فناوری در دامغان با حضور سورنا ستاری

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 17 فروردین 1400 - 15:06
دامغان- رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان، گفت: یک طرح علمی و فناوری شامل آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی Fe-SEM در دامغان با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد.
دامغان،فناوري،ستاري،دانشگاه،سمنان

محسن نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همزمان با ظهر سه شنبه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور وارد شهرستان دامغان شد و از دو رویداد علمی و فناوری بازدید کرد، بیان کرد: ستاری صبح امروز مهمان پارک علم و فناوری استان سمنان مستقر در شاهرود بود و هم اکنون برای افتتاح یک طرح فناوری و بازدید از دو رویداد علمی در دامغان به سر می‌برد.
وی با بیان اینکه معاون رئیس جمهور در بدو ورود به دامغان از نمایشگاه محصولات دانش بنیان در دانشگاه دامغان بازدید به عمل آورد، بیان کرد: نمایش مهمترین و تازه‌ترین یافته‌ها و ساخته‌های حوزه فناوری و علمی دانشگاه محور اصلی این نمایشگاه است.
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه بازدید از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه دامغان از دیگر بخش‌های سفر ستاری به دامغان است، تاکید کرد: این آزمایشگاه توسط دانشگاه دامغان به خوبی تجهیز شده است.
نظری از افتتاح آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی Fe-SEM توسط سورنا ستاری معاون رئیس جمهور در دانشگاه دامغان خبر داد و گفت: این آخرین برنامه ستاری در دامغان است و وی بعد از آن به سمنان سفر خواهد کرد.
به گزارش مهر، ستاری عصر امروز در سمنان دو طرح حوزه فناوری را افتتاح خواهد کرد و سپس به تهران باز می‌گردد.