دو محیط بان زنجانی شهید شدند
مهر
|
اجتماعی و حوادث، استانها
|
سه شنبه، 17 فروردین 1400 - 08:53
فرمانده یگان محیط زیست از شهادت دو محیط بان زنجانی خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، جمشید محبت خانی فرمانده یگان محیط زیست از شهادت دو محیط بان زنجانی خبر داد و گفت: متأسفانه شب گذشته بر اثر تعقیب و گریز بین افراد ناشناس و محیطبانان که در تعقیب یک خودروی نیسان در منطقه حفاظت شده فیله خاصه استان زنجان بودند، دو نفر از محیط بانان ایثارگر به نامهای مهدی مجلل و میکائیل هاشمی بر اثر اصابت گلوله سلاح جنگی، به درجه رفیع شهادت نائل شدند.