اهالی سر قنات نسبت به محل تخلیه زباله در ایذه اعتراض کردند
مهر
|
استانها
|
یکشنبه، 24 اسفند 1399 - 20:47
ایذه- جمعی از اهالی سر قنات نسبت به دفع غیراصولی زباله در مقابل ساختمان شهرداری شهرستان ایذه دست به اعتراض زدند.
به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه جمعی از اهالی منطقه سر قنات نسبت به دفع غیراصولی زباله در حاشیه قبرستان روضه الزهرا مقابل ساختمان شهرداری شهرستان ایذه دست به اعتراض زدند.
چند ماه از دفع غیراصولی زبالههای شهرستان ایذه در منطقه سر قنات میگذرد اما همچنان خبری از تعیین مکان جدیدی برای دفع اصولی زباله در این شهرستان نشد.
چهارشنبه گذشته نیز جمعی از اهالی روستاهای راسفند و نوترکی مقابل ساختمان فرمانداری ایذه نسبت به محل تخلیه زباله این شهرستان اعتراض کردند.