خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شمسایی: تیم‌های فوتسال گیتی پسند و مس سونگون جزو تیم‌های معتبر لیگ هستند

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | دوشنبه، 18 اسفند 1399 - 07:06
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: هر ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان دارای اعتبار زیادی در لیگ برتر فوتسال هستند.
تيم،گيتي،پسند،مس،سونگون،مرحله،ليگ،قهرماني،اصفهان،فوتسال،برتر ...

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی روز چهارشنبه این تیم برابر مس سونگون در چارچوب رقابت‌های مرحله دوم لیگ برتر اظهار داشت: در مرحله دوم لیگ برتر ما باید ۱۰ بازی به صورت رفت و برگشت انجام دهیم.
تیم ما در اولین مسابقه باید به مصاف مس سونگون برود.
مس تیم بسیار قابل احترامی است و کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی هم در این تیم حضور دارند.
او ادامه داد: به هر حال مس سونگون در ۳ سال گذشته رقابت‌های لیگ برتر موفق شده عنوان قهرمانی را به دست آورد و یک سال هم در آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کرده است.
با تمام احترامی که برای مجموعه مس سونگون قائل هستم، اما ما هم گیتی پسند هستیم و برای پیروزی تلاش می‌کنیم.
تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون از نظر اعتبار و شخصیت بسیار کامل هستند
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان افزود: بازی با مس سونگون هم مانند دیگر دیدار‌ها است و ما باید از الان برای ۱۰ هفته آینده برنامه ریزی کنیم.
فکر می‌کنم هر ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان به لحاظ اعتبار و شخصیت سطح بالایی دارند و امیدوارم بازی روز چهارشنبه جذاب باشد.
بیشتر بخوانید
در مرحله دوم همه تیم‌ها یقه یکدیگر را محکم خواهند گرفت
شمسایی درباره تیم‌های صعود کرده به مرحله دوم و این که شانس کدام یک برای قهرمانی بیشتر است بیان کرد: هر ۶ تیمی که موفق شدند به مرحله بعد صعود کنند قابل احترام هستند.
از بین این ۶ تیم، ۳ تیم گیتی پسند اصفهان، مس سونگون و کراپ الوند قزوین از لحاظ مالی در شرایط خوبی قرار دارند و ۳ تیم دیگر این مرحله یعنی مقاومت البرز، سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد هم نشان دادند که با نیروی جوانی، انگیزه و ممارست در کار می‌توانند حریفان بسیار خطرناکی باشند.
به نظر من هر ۶ تیمی که موفق شدند به مرحله دوم صعود کنند شانس قهرمانی دارند.
پیش بینی من از مرحله گروهی این است که همه تیم‌ها یقه یکدیگر را محکم خواهند گرفت و همین موضوع باعث می‌شود جذابیت لیگ بسیار بالا برود.
از شرایط تیمم فوق العاده راضی هستم
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره شرایط تیمش اظهار کرد: از شرایط بازیکنانم مخصوصا در ۳ دیدار گذشته فوق العاده راضی هستم.
از مجموعه باشگاه گیتی پسند کمال تشکر را دارم که امسال تیم بسیار کاملی را ساختند.
من در گیتی پسند هیچ مشکلی ندارم و همه چیز طبق برنامه سر جای خود قرار دارد.
در این دوره از رقابت‌ها ۲ بازیکن (بهروز جعفری و میثم برمشوری) را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و در میانه‌های فصل هم تعدادی از بازیکنانمان را به خاطر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادیم.
اوایل فصل روز‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم
شمسایی ادامه داد: اوایل فصل روز‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، اما الان در آرامش قرار داریم.
در تیم ما بازیکنان بسیار بزرگی حضور دارند که هر کدامشان شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.
در کنار بازیکنان با تجربه، جوانان بسیار خوبی در اختیار داریم و من از همه آن‌ها انتظار دارم که در بهترین شرایطشان مسابقه دهند.
بیشتر بخوانید
هر ۶ تیم صعود کرده هدف اولشان قهرمانی است
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره این که آیا این تیم می‌تواند به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد، گفت: به هر حال همه آدم‌ها با امید و تلاش زنده هستند و ما هم در باشگاه گیتی پسند تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه را در رقابت‌های لیگ برتر کسب کنیم.
انتهای پیام/