خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ای پدران کلیسا یکبار هم ناقوس معابدتان را به نفع مظلومان به صدا در آورید

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | دوشنبه، 18 اسفند 1399 - 04:06
صفحه مجازی منتسب به امام خمینی (ره) بیاناتی از ایشان را که در دیدار با پدران کلیسا و روحانیان تابع حضرت عیسی (ع) گفته شده بود منتشر کرد.
ديدار،سيستاني،مجازي،آيت،حضرت،منتشر،الله،روحانيان،پدران

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی چند روز گذشته پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در سفر سه روزه خود به عراق وارد شهر نجف اشرف شد و با آیت الله سید علی سیستانی دیدار کرد.
براساس بیانیه منتشر شده از دفتر آیت الله سیستانی چالش‌های پیش روی بشریت در عصر کنونی و نقش ایمان به خدا و رسالت‌ها و پایبندی به ارزش‌های والای اخلاقی جهت غلبه بر این چالش‌ها در دیدار امروز بررسی شد.
آیت الله سیستانی در این دیدار به بیان رنج‌های بسیاری از انسان‌ها در سرزمین‌های گوناگون و ظلم، فقر، سرکوب دینی و فکری و محرومیت از آزادی‌های اصلی و نبود عدالت اجتماعی به خصوص در منطقه ما که دچار جنگ و خشونت و تحریم‌های اقتصادی و آوارگی‌های اجباری است به خصوص در اراضی فلسطین پرداخت.
در همین راستا صفحه مجازی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) پستی از دیدار رهبر کبیر انقلاب اسلامی با پدران کلیسا و روحانیان تابع حضرت عیسی (ع) را در فضای مجازی منتشر کرد که در ادامه می‌توانید متن و تصویر منتشر شده را مشاهده کنید:
بیشتر بخوانید
"ای پدران کلیسا و روحانیان تابع حضرت عیسی (ع)، برای رضای خدا و پیروی دستور حضرت مسیح یک بار هم ناقوس‌ها را در معابدتان به نفع مظلومان و محکوم کردن ستمگران به صدا درآورید.
"
انتهای پیام/