خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کشف بیش از ۲۳۸ کیلوگرم تریاک در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا | استان‌ها | دوشنبه، 18 اسفند 1399 - 01:12
جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۳۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک طی ۲ عملیات مشترک در محور "باشت _ چرام" خبر داد.
پليس،بويراحمد،كهگيلويه،خودروي،مخدر،مبارزه،دستگاه،مواد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۳۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک طی ۲ عملیات مشترک در محور "باشت _ چرام" خبر داد.
سرهنگ " سهام صالحی" در بیان جزئیات این خبر افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان باشت و شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین پایش خودروهای عبوری محور "باشت_ چرام" طی ۲ عملیات مشترک به ۵ دستگاه خودروی سواری شامل یک دستگاه خودروی پژو پارس و ۴ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.
وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۲۳۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح جنگی و یک تیغه خشاب، که به طرز ماهرانه ای در آن ها جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه ۹ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، اظهار کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام