خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مجموعه آموزشی و اشتغالزایی بهبود یافتگان از اعتیاد

فارس | تصویری | یکشنبه، 17 اسفند 1399 - 23:14
مراسم افتتاحیه مجموعه آموزش و اشتغالزایی بهبودیافتگان از اعتیاد یکشنبه ۱۷ اسفند 1399 با حضور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان فارس، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس و جمعی از مسئولین در دهکده سلامی شیراز برگزار شد. <br/>این مجموعه آموزشی و اشتغالزایی که با هدف افزایش شناخت، توانمندسازی، به‌کارگیری استعدادهای بالقوه، قدم نهادن در مسیرهای شغلی، بازگشت به جامعه، تعیین ارتباط بین خود اشتغالی و کارآفرینی راه‌اندازی شده است شامل: کارگاه خیاطی با اشتغال ۱۱ نفر، کارگاه جوشکاری و تولید سازه های فلزی با اشتغال ۸ نفر، کارگاه جوراب بافی و کشباف با اشتغال ۹ نفر، کارگاه تولید قالیچه با اشتغال دو نفر و دیوارنگاری است که از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۲۱ نفر از بهبودیافتگان در این کارگاه‌ها مشغول به کار شده‌اند و سرپرست هر کارگاه نیز از افراد بهبودیافته می باشد.
كارگاه،نفر،اشتغال،اشتغالزايي،مجموعه،اعتياد

مجموعه آموزشی و اشتغالزایی بهبود یافتگان از اعتیاد
مراسم افتتاحیه مجموعه آموزش و اشتغالزایی بهبودیافتگان از اعتیاد یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ با حضور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان فارس، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس و جمعی از مسئولین در دهکده سلامی شیراز برگزار شد.
این مجموعه آموزشی و اشتغالزایی که با هدف افزایش شناخت، توانمندسازی، به‌کارگیری استعدادهای بالقوه، قدم نهادن در مسیرهای شغلی، بازگشت به جامعه، تعیین ارتباط بین خود اشتغالی و کارآفرینی راه‌اندازی شده است شامل: کارگاه خیاطی با اشتغال ۱۱ نفر، کارگاه جوشکاری و تولید سازه های فلزی با اشتغال ۸ نفر، کارگاه جوراب بافی و کشباف با اشتغال ۹ نفر، کارگاه تولید قالیچه با اشتغال دو نفر و دیوارنگاری است که از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۲۱ نفر از بهبودیافتگان در این کارگاه‌ها مشغول به کار شده‌اند و سرپرست هر کارگاه نیز از افراد بهبودیافته می باشد.