خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ با بهترین قیمت

ایسنا | بازار | یکشنبه، 17 اسفند 1399 - 17:13
تلویزیونها براساس محیط مورد استفاده در سایزهای مختلفی تولید و با واحد اینچ اندازه گیری می شوند. سایزبندی آنها معمولا از ۳۲ اینچ تا ۸۵ اینچ است که این اندازه ها عبارت از اندازه یکی از قطرهای تلویزیون بر اساس اینچ است.
تلويزيون،اينچ،بازار،كيفيت،تلويزيونهاي،سامسونگ،قيمت،ال،جي

تلویزیونها براساس محیط مورد استفاده در سایزهای مختلفی تولید و با واحد اینچ اندازه گیری می شوند.
سایزبندی آنها معمولا از ۳۲ اینچ تا ۸۵ اینچ است که این اندازه ها عبارت از اندازه یکی از قطرهای تلویزیون بر اساس اینچ است.
به گزارش ایسنا، بنابراعلام تی وی خرید، آنچه مهم است این است که با توجه به میزان عرضه و تقاضای بازار، تلویزیون ۶۵ اینچ دارای بیشترین تولید بوده و دلیل آن نیز فروش بیشتر تلویزیونهای ۶۵ اینچ نسبت به سایزهای دیگر است.
اما باید به فناوریهای به کار رفته در تلویزیون نیز توجه داشته باشیم تا بتوانیم بهترین تلویزیون را انتخاب کنیم.
برای مثال نوع پنل به کار رفته در تلویزیونهای ال جی و سامسونگ متفاوت بوده و تلویزیون ال جی زاویه دید بیشتر را با روشنایی کمتر صفحه نمایش ارائه می دهد در حالی که تلویزیون سامسونگ از روبرو کیفیت تصویر بهتری را با روشنایی بیشتر ارائه می دهد.
در حال حاضر تلویزیون های ۶۵ اینچ ال جی جزو پرفروش ترین محصولات هستند و در سه نوع LED ساده، نانوسل و OLED (اولد) عرضه بازار می شوند.
کیفیت این تلویزیون ها به همان ترتیبی که بیان شد به صورت صعودی افزایش پیدا می کند.
یعنی تلویزیون اولد کیفیت بهتری نسبت به دو نوع دیگر دارد.
تلویزیونهای سامسونگ نیز در دو نوع LED ساده و QLED (کیولد) عرضه بازار می شوند و به همین ترتیب کیفیت صعودی دارند.
تلویزیونهای سونی نیز همانند تلویزیون های سامسونگ در نوع تولید می شوند با این تفاوت که نوع دوم در این محصولات دارای پنل اولد است.
اما برندهای دیگری نیز به تازگی وارد بازار شده اند که در زمان کمی که در بازار حضور داشته اند، توجه مخاطبان زیادی را از سراسر کشور به خود جلب کرده اند.
یک از این برندها، شیائومی است که در حال حاضر مدلهای بسیار کمی در بازار دارد اما با این وجود نیز دارای خریداران بسیار زیادی است و این نشان از کیفیت خوب این محصولات است.
قیمت آنها نیز به نسبت برندهای بالا کمتر بوده تقریبا می توان گفت کیفیت آنها را ارائه می دهند.
قیمت تلویزیونهای ۶۵ اینچ ال جی، سامسونگ و سونی تا حدودی نزیک به هم است اما قیمت تلویزیون شیائومی با همین سایز کمتر از آنها می باشد و این اختلاف قیمت نیز شاید سیاست شرکت شیائومی برای تسخیر بازار است.
اما در هر حال خرید تلویزیون ۶۵ اینچ از یکی از این برندها می تواند یک عمر خیال شما را از نیاز به تلویزیون آسوده کنند؛ زیرا سابقه درخشان این برندها ثابت کرده است که در حال حاضر رقیبی جدی در بازار ندارند.
برای مشاهده قیمت و یا خرید تلویزیون ۶۵ اینچ پیشنهاد می کنیم به وبسایت ما سر بزنید و از محصولات آن دیدن کنید.
انتهای رپرتاژ آگهی