خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 10 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افتتاح اولین رویداد فناورانه «تا ثریا»

فارس | تصویری | یکشنبه، 17 اسفند 1399 - 16:32
اولین رویداد فناورانه «تا ثریا»، یکشنبه 17 اسفندماه 1399 با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن شهید فخری‌زاده در لانه سابق جاسوسی آمریکا افتتاح شد. در این رویداد فناورانه، طرح‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه صادرات محصولات کشاورزی، ارائه راه‌حل‌های علمی و همچنین در زمینه فرهنگ، فعالان فضای مجازی برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها طرح‌های به نمایش گذاشته شده است. سردار سلامی پس از بازدید از این رویداد در جمع خبرنگاران گفت: هدف اصلی ما که در بسیج دنبال می‌شود این است که مسیر علم و فناوری را به عنوان پیشگام و پرچم‌دار طی کنیم و استعدادهای درخشان را به عهده جوانان دانشجو و دانشمند کشورمان را پرورش دهیم و برای نهضت ملی پیشرفت و رشد علم و فناوری در تراز کشورهای پیشرفته جهان آماده کنیم.مصمم هستیم در رقابت علم و فناوری با کشورهای جهان خود را به خطوط مقدم این عرصه‌های علمی و فناوری برسانیم و امیدواریم به زودی این هدف و آرمان بزرگ با همت جوانان و دانشمندان کشورمان محقق شود.
رويداد،فناوري،فناورانه،سردار،علم،ثريا،سلامي

افتتاح اولین رویداد فناورانه «تا ثریا»
اولین رویداد فناورانه «تا ثریا»، یکشنبه ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۹ با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن شهید فخری‌زاده در لانه سابق جاسوسی آمریکا افتتاح شد.
در این رویداد فناورانه، طرح‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه صادرات محصولات کشاورزی، ارائه راه‌حل‌های علمی و همچنین در زمینه فرهنگ، فعالان فضای مجازی برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها طرح‌های به نمایش گذاشته شده است.
سردار سلامی پس از بازدید از این رویداد در جمع خبرنگاران گفت: هدف اصلی ما که در بسیج دنبال می‌شود این است که مسیر علم و فناوری را به عنوان پیشگام و پرچم‌دار طی کنیم و استعدادهای درخشان را به عهده جوانان دانشجو و دانشمند کشورمان را پرورش دهیم و برای نهضت ملی پیشرفت و رشد علم و فناوری در تراز کشورهای پیشرفته جهان آماده کنیم.مصمم هستیم در رقابت علم و فناوری با کشورهای جهان خود را به خطوط مقدم این عرصه‌های علمی و فناوری برسانیم و امیدواریم به زودی این هدف و آرمان بزرگ با همت جوانان و دانشمندان کشورمان محقق شود.