خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رئیس المپیاد مجازی ورزش‌های همگانی دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد

مهر | دین و اندیشه | یکشنبه، 17 اسفند 1399 - 14:48
طی حکمی از سوی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، «رحمان خدابنده‌لو» به عنوان رئیس ستاد برگزاری نخستین المپیاد مجازی ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی منصوب شد.
مجازي،همگاني،دانشجويان،المپياد،پويايي،منصوب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، رحمان خدابنده‌لو مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت به عنوان رئیس ستاد برگزاری نخستین المپیاد مجازی ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی معرفی و منصوب شد.
در متن این حکم آمده است: «ضرورت ورزش و پویایی آن و جلوگیری از رخوت و سستی در بین دانشجویان با توجه به شیوع ویروس کرونا، و حضور آنان در عرصه رویدادها و رقابت‌های سالم ورزشی در فضای مجازی، رویکرد نوینی است در جهت ابداع خدمات نو، قوی و جذاب برای همگانی کردن ورزش در دانشگاه‌ها.
نظر به تعهد، تجربه و حسن سابقه جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنوان رئیس ستاد برگزاری اولین المپیاد مجازی ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور منصوب می‌شوید.
امیدوارم نهایت سعی و تلاش خود را در راستای هرچه بهتر برگزار کردن مطلوب و شایسته مسابقات فوق مبذول داشته و در راه پیشبرد، بهبود و پویایی آن، از هیچ کوششی دریغ نکنید.»