خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مرکز خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین با بهترین قیمت

مهر | بازار | یکشنبه، 17 اسفند 1399 - 13:59
شرکت تصفیه آب راد گستر نوین به عنوان مرکز فروش و نمایندگی برندهای معتبر تایوانی از جمله سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو، بهترین محصولات و دستگاه های تصفیه آب را در اختیار مشتریان قرار می دهد.
آب،تصفيه،دستگاه،شركت،خريد،كا،فروش،برندهاي،تايواني،برند،كيفيت ...

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کشور تایوان یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین تولید کنندگان دستگاه‌های تصفیه آب می‌باشد.
دستگاه تصفیه آب تایوانی بی شک از بهترین آب تصفیه کن‌های خانگی است که در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است.
این دستگاه‌ها باعث کاهش آلاینده‌ها و مواد سمی آب می‌شوند و در کاهش سختی آب نیز مؤثر هستند.
در ایران نیز برندهای تایوانی بسیار محبوب و پر فروش می‌باشند و نمایندگی‌های زیادی نیز دارند که با قیمت مناسب این دستگاه‌ها را به فروش می‌رسانند.
در ادامه به معرفی بهترین برندهای تصفیه آب خانگی و نکات مهم در خرید تصفیه آب می‌پردازیم و سپس شما را برای خرید اینترتنی دستگاه تصفیه آب اورجینال راهنمایی خواهیم کرد.
بهترین برندهای تصفیه آب خانگی
شرکت‌های سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو از بهترین برندهای تصفیه آب خانگی می‌باشند که در تایوان و تحت لیسانس آمریکا مشغول به فعالیت هستند.
شرکت راد گستر نوین نمایندگی فروش این برندها در ایران دارد و با قیمت مناسب آن‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
سافت واتر یک برند قدیمی و نام آشنا در تولید و فروش دستگاه تصفیه آب تایوانی می‌باشد که در کنار قیت مناسبی که دارد دستگاه‌های با کیفیتی نیز تولید می‌کند.
برند سافت واتر در خاورمیانه و حتی در اروپا و آمریکا نیز طرفدار دارد و یکی از پر فروش ترین دستگاه‌های تصفیه آب در چندین دهه‌ی اخیر بوده است.
این برند دارای گواهینامه‌های ایزو و استانداردهای جهانی از جمله NSF می‌باشد.
فیلترهای سافت واتر اجازه‌ی ورود آلاینده‌ها را به آب نمی‌دهد و می‌توان گفت که بهترین مارک دستگاه تصفیه آب می‌باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم از نظر عملکرد بسیار حرفه ای و قوی می‌باشد.
شرکت سافت واتر دستگاه‌های خود را در انواع زیر سینکی و رومیزی تولید می‌کند و دستگاه‌های اسمز معکوس قلیایی آن جزو بهترین آب تصفیه کن‌ها در دنیا می‌باشد.
سی سی کا نیز یک برند شناخته شده و قدیمی در صنعت تصفیه آب می‌باشد و دستگاه‌های اسمز معکوس آن از نظر کیفیت شهرت جهانی دارد.
سی سی کا دستگاه‌های قلیایی کننده و فرا بنفش نیز تولید می‌کنند و تنوع زیادی در ساخت و طراحی دستگاه‌های خود دارد.
دستگاه قلیایی سی سی کا با یونیزه کردن آب خواص آنتی اکسیدانی به آن می‌دهد و دستگاه فرا بنفش نیز باکتری‌ها و میکروب‌های آب را تا ۹۹ درصد از بین می‌برد.
دستگاه تصفیه آب سی سی کا بسیار کم مصرف است و دارای مخزن ۱۶ لیتری برای نگهداری آب در زمان قطعی برق می‌باشد.
برند سی سی کا دارای تمام گواهینامه‌های ایزو و استانداردهای جهانی است.
از نظر کیفیت، سی سی کا را می‌توان بهترین برند آب تصفیه کن معرفی کرد که حتی از دستگاه‌های مشابه اروپایی نیز بسیار قدرتمند تر می‌باشد.
آکوا پرو یک برند نوپا نسبت به برندهای دیگر می‌باشد اما از نظر کیفیت و قدرت دست کمی از آن‌ها ندارد چرا که تیم حرفه ای متشکل از بهترین متخصصان و کارشناسان در تولید دستگاه‌های این شرکت فعالیت می‌کنند و از بهترین و به روز ترین فناوری‌ها و تجهیزات پیشرفته در ساخت محصولات خود بهره می‌گیرد.
آکوا پرو انواع دستگاه‌های اسمز معکوس در ۶ الی ۱۰ مرحله تولید می‌کند که جزو پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی محسوب می‌شود.
تجهیزات و قطعات به کار رفته در دستگاه‌های این برند بسیار با کیفیت هستند و مخزن آن نیز آنتی باکتریال است و مانع از رشد باکتری‌ها در آب می‌شود.
با داشتن دستگاه تصفیه آب آکوا پرو می‌توانید به سلامت و کیفیت آب خروجی آن اطمینان کامل داشته باشید.
لازم به ذکر است که برای خرید برندهای معتبر و اصل تایوانی حتماً باید از شرکت‌های وارد کننده ی این دستگاه آن‌ها را تهیه نمایید چرا که نمونه‌های مشابه تقلبی این دستگاه‌ها که اغلب ساخت چین هستند در بازار زیاد شده است.
مشاوره و راهنمای خرید
همانطور که در قبل گفتیم نکته اول در ارتباط با خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال، مراجعه به شرکت‌ها و نمایندگی‌های معتبر می‌باشد.
محصولات ارائه شده توسط نمایندگی‌ها دارای گارانتی می‌باشند و هم چنین برای تعویض فیلترها و سایر مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه پیش بیاید خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند.
شما می‌توانید قبل از تهیه دستگاه از این شرکت‌ها مشاوره و راهنمای خرید بگیرید و با توجه به آلودگی آب محل سکونت، فضایی که در اختیار دارید و هم چنین بودجه‌ی مورد نظرتان دستگاه مناسب خود را تهیه نمایید.
قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در نمایندگی‌ها بسیار مناسب‌تر می‌باشد.
توجه داشته باشید خرید دستگاه تصفیه با قیمت بسیار پایین‌تر از برندهای معتبر در بازار، سلامتی شما را تهدید خواهد کرد به این دلیل که این دستگاه‌های تقلبی عملاً کارایی نخواهد داشت و آب را تصفیه نمی‌کنند.
پس به دنبال دستگاهی با کیفیت و کارایی بهتر باشید و نه ارزان‌ترین دستگاه.
خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب
شرکت تصفیه آب راد گستر نوین به عنوان مرکز فروش و نمایندگی برندهای معتبر تایوانی از جمله سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو، بهترین محصولات و دستگاه‌های تصفیه آب را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.
شما می‌توانید برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌ی خود، با مراجعه به سایت راد گستر نوین محصولات ارائه شده توسط این شرکت را مشاهده نمایید و برای رفاه حال بیشتر شما مشتریان عزیز خرید اینترنتی نیز از طریق سایت میسر شده است.
"راد گستر نوین وارد کننده و مرکز پخش بهترین مارک‌های تصفیه آب‌های خانگی و اداری تایوانی آکوا AQUA و سافت واتر SOFT WATER و آکواپرو AQUA PRO و سی سی کا CCK دستگاه تصفیه هوا در ایران، با توجه به نیاز منطقه‌ای و نوع آلودگی‌های آب ایران، اقدام به عرضه دستگاه‌هایی نموده است که جهت رفع مشکلات بومی آب، بهینه می‌باشند."
قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی در این شرکت بسیار مناسب بوده و همه ی محصولات نیز دارای ضمانت یک ساله‌ی شرکت و خدمات پس از فروش می‌باشند.
شما قبل از خرید اینترنتی می‌توانید با تماس با مشاوران راد گستر نوین جهت کسب اطلاعات بیشتر راهنمایی بگیرید.
پس از ثبت سفارش شما در سایت، از طرف شرکت جهت ارسال و نصب دستگاه با شما تماس گرفت خواهد شد و بدون دریافت هیچ گونه هزینه‌ای دستگاه شما ارسال و نصب می‌شود.
پس از نصب نیز در حضور خودتان کیفیت آب خروجی دستگاه تست خواهد شد.
علاوه بر دستگاه‌های تصفیه اب، انواع فیلترهای تصفیه با بهترین کیفیت در این شرکت به فروش می‌رسد و تعویض فیلترهای دستگاه شما نیز توسط شرکت در موعد مققر و دوره‌ای انجام خواهد شد.
شما می‌توانید محصولات این شرکت را به صورت اقساطی خریداری نمایید و از تخفیفات آن نیز استفاده کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.