خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مگه فقط ایران کشور بدبختی هنرمندها نبود؟

مشرق | بین‌الملل | دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 09:42
مگه،توي،فضاي،آمريكا

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: بیژن مرتضوی خواننده ایرانی مقیم آمریکا بدلیل ابتلا به کرونا توی بیمارستان بستری و شرایط جسمیش بحرانی شده.
آقامهران مدیری!
مگه فقط ایران کشور بدبختی هنرمندها و سرزمین نفرین شده نبود؟
مگه توی آمریکا همه واکسن نزده بودن؟
خانم سحر زکریا!
نمیخوای یه خرده گریه کنی، ناله بزنی؟!
*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.