مگه فقط ایران کشور بدبختی هنرمندها نبود؟
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: بیژن مرتضوی خواننده ایرانی مقیم آمریکا بدلیل ابتلا به کرونا توی بیمارستان بستری و شرایط جسمیش بحرانی شده.
آقامهران مدیری!
مگه فقط ایران کشور بدبختی هنرمندها و سرزمین نفرین شده نبود؟
مگه توی آمریکا همه واکسن نزده بودن؟
خانم سحر زکریا!
نمیخوای یه خرده گریه کنی، ناله بزنی؟!
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.