سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۸۹ درصد از شکایات مردمی از ایرلاین‌ها پاسخ داده شد

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | شنبه، 09 اسفند 1399 - 16:40
سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد: ۸۹ درصد از شکایت‌های مردم از شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌ها پاسخ داده شد.
هواپيمايي،شكايات،سامانه،مسافرت

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکت‌های هواپیمایی داخلی و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری منتشر شد.
این گزارش نشان می‌دهد در بهمن ماه امسال در مجموع ۲۵۲ شکایت از شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی به سازمان هواپیمایی کشور ارسال شده که به ۸۹ درصد آن‌ها پاسخ داده شده است.
بیشتر بخوانید
بیشترین شکایات مطرح شده مربوط به تاخیر پرواز و تغییر ساعت پروازهاست.
سهم شرکت‌های هواپیمایی از شکایات واصله ۲۲۲ مورد و سهم شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی ۳۰ مورد گزارش شده است.
مسافران می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق سامانه حقوق مسافر در سامانه سازمان هواپیمایی کشوری مطرح و پیگیری کنند.
انتهای پیام/