خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 05 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

«شش قهرمان و نصفی» یک شروع خوب برای فرهنگ سازی «رونق تولید» است

باشگاه خبرنگاران | فرهنگی و هنری | شنبه، 10 فروردین 1398 - 16:21
فولادگر گفت: سریال «شش قهرمان و نصفی» یک شروع خوب و تحسین برانگیز در این زمینه است.
توليد،ملي،حمايت،رونق،سريال،كميسيون،فرهنگ،رئيس،نصفي،فولادگر

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس:
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس، در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی رسانه ملی با اشاره به نمایش سریال «شش قهرمان و نصفی» در ایام نوروز ۹۸ از شبکه پنجم سیما، با تمجید از داستان این سریال اظهار کرد: درباره با موضوع «رونق تولید» و حمایت از کالای ایرانی باید در کنار همه اقدامات دیگر، فرهنگ سازی نیز بشود.
وی در توضیح این مسئله گفت: برای رونق تولید، در عین حال که از دولت و مجلس انتظار می‌رود که زیرساخت‌های رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار را فراهم کنند، از دستگاه‌های فرهنگی نیز انتظار می‌رود در فضای عمومی جامعه به صورت هنرمندانه و موثر تبلیغ و فرهنگ سازی کنند.
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی ادامه داد: یکی از بهترین راه‌های فرهنگ سازی، استفاده از ابزار هنر بویژه هنر هفتم و تلویزیون است که تاثیر آن عمیق‌تر و ماندگارتر از سایر روش‌ها است.
فولادگر تصریح کرد: سریال «شش قهرمان و نصفی» تلاش می‌کند تا با یک بیان ساده و با مخاطب قرار دادن نسل کودک و نوجوان، معنا و مفهوم رونق تولید و حمایت از کارگر ایرانی و اهمیت آن را به تصویر بکشد.
وی با بیان اینکه دوران مدرسه و سنین کودکی و نوجوانی بهترین دوران برای تربیت پذیری است، خاطرنشان کرد: در دنیا نیز بر اساس همین اصل، به الگوی "مدارس کارآفرین" پرداخته اند تا از کودکی، مسئله تولید ملی و کارآفرینی را برای افراد نهادینه کنند.
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی بیان کرد: سریال «شش قهرمان و نصفی» یک شروع خوب و تحسین برانگیز برای فرهنگ سازی رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی از سوی رسانه ملی است که باید بخاطر آن، از برنامه سازان و مدیران صدا و سیما تشکر کنیم.
فولادگر تاکید کرد: اگر با این روش‌های هنری بچه‌ها را با اهمیت تولید ملی و کارآفرینی آشنا کنیم، تاثیر عملی آن در سنین بالاتر بسیار ماندگارتر خواهد بود.
انتهای پیام/