خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۵۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی دنا هزینه می شود

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 07 اسفند 1399 - 10:31
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: براساس مصوبه هیئت دولت برای بازسازی دنا ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه می شود.
مسكن،بنياد،زلزله،زده،سخت،دنا

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: براساس مصوبه هیئت دولت برای بازسازی دنا ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه می شود.
"علیرضا تابش" در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه هیچ مشکل و نگرانی در خصوص بودجه نداریم افزود: ظرف چند ماه ۵۰۰ میلیارد تومان بصورت بلاعوض و تسهیلات بانکی در شهر سی سخت و روستاهای شهرستان دنا هزینه خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری و ریاست جمهور همواره پیگیر وضعیت مردم زلزله زده سی سخت و احداث مسکن برای مردم این منطقه هستند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه سازمان مدیریت در تامین اعتبار برای احداث مسکن زلزله زدگان با بنیاد مسکن تعامل و همکاری لازم را دارد، اظهار کرد: هیئت دولت با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور برای تخصیص اعتبار به مردم زلزله زده سی سخت موافقت کرد.
به گزارش ایسنا، تابش با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان در نوسازی و بازسازی مناطق سیل زده مشارکت دارد، بیان کرد: این بنیاد بخشی از سیمان مسکن زلزله زدگان را رایگان در اختیار ما قرار می دهد.
انتهای پیام