توضیحات مهندس ارشد شرکت بنز در رابطه با پیچیدگیهای تولید خودرو الکتریکی
باشگاه خبرنگاران
|
یادداشت
|
چهارشنبه، 06 اسفند 1399 - 06:02
مهندس ارشد خودرو شرکت بنز دلیل از بین رفتن موتورهای شش و هشت سیلندر و سختیهای تولید خودرو الکتریکی را توضیح داد.

خلاصه خبر
خودرو CLC نیز با درهای عقب نیز هیچوقت تولید نشد، زیرا مرسدس اعلام کرده است که بعد از خودرو BMW ۴، سری گرن کوپه ادامه نخواهد داشت.
در مصاحبهای کریستین فروه، مهندس ارشد خودرو، اعتراف کرد که یک خودرو سدان جدید بین CLA و CLS در حال تولید است و به عنوان یک طرح در مراحل اولیه توسعه W206 تعبیه شده است.
محدودیتهای بنز برای تولید خودرو الکتریکی
همچنین تغییرات عرضی در طرح موتور آن نیز منتفی است، زیرا مرسدس ادعا میکند که یک موتور طولی دارای مزایای غیرقابل انکار دارد.
در همین زمان معماری جدید EVA با EUS / EQS SUV و EQE / EQE SUV برای اتومبیلهای بزرگتر و گران قیمت در نظر گرفته شده است.
در مصاحبهای کریستین فروه، مهندس ارشد خودرو، اعتراف کرد که یک خودرو سدان جدید بین CLA و CLS در حال تولید است و به عنوان یک طرح در مراحل اولیه توسعه W206 تعبیه شده است.
محدودیتهای بنز برای تولید خودرو الکتریکی
همچنین تغییرات عرضی در طرح موتور آن نیز منتفی است، زیرا مرسدس ادعا میکند که یک موتور طولی دارای مزایای غیرقابل انکار دارد.
در همین زمان معماری جدید EVA با EUS / EQS SUV و EQE / EQE SUV برای اتومبیلهای بزرگتر و گران قیمت در نظر گرفته شده است.