خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پخش رادیوفیلم «من کجا خوابم برد؟» با بازی مهدی هاشمی

ایسنا | فرهنگی و هنری | چهارشنبه، 22 بهمن 1399 - 15:56
فیلم «من کجا خوابم برد؟» روز جمعه (۲۴ بهمن ماه) از رادیو نمایش پخش می‌شود.
راديو،فيلم،خوابم،برد،نمايش

فیلم «من کجا خوابم برد؟» روز جمعه (۲۴ بهمن ماه) از رادیو نمایش پخش می‌شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «من کجا خوابم برد؟» را شهروز آقایی‌پور نوشته و محمدجواد کاسه‌ساز آن را تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده است.
داستان این فیلم درباره مردی به نام جهانگیر است که برای کسب موقعیت بهتر، عشق خود مینا را ترک می‌کند اما بعد از سال‌ها جای خالی عشقش را حس می‌کند و ...
.
در این فیلم مهدی هاشمی، افسانه پاکرو، ابراهیم آبادی، رحمت‌اله شکرخنده، لادن سلیمانی، مهنوش صادقی، میثم طاهری، شهروز آقایی‌پور، جواد گنجی، پیمان مرادی، عباس طاهری، فاطمه ابرارپایدار و فاطمه علی پرست به ایفای نقش پرداخته اند.
رادیو فیلم «من کجا خوابم برد؟» به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا روز جمعه ساعت‌ ۹ صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.
انتهای پیام