خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 14 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری همایش بین‌المللی فرآیند یاددهی و یادگیری زبان در دانشگاه فرهنگیان خوزستان

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 19 بهمن 1399 - 09:55
دبیر اجرایی اولین همایش بین‌المللی روایت‌نگاری فرآیند یاددهی و یادگیری زبان با اشاره به برگزاری این همایش برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های فرهنگیان کشور، گفت: این همایش ۱۸ و ۱۹ فروردین سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
همايش،زبان،يادگيري،ياددهي،مجازي،فرآيند،دكتر،دانشگاه،فرهنگيان

ایسنا/خوزستان دبیر اجرایی اولین همایش بین‌المللی روایت‌نگاری فرآیند یاددهی و یادگیری زبان با اشاره به برگزاری این همایش برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های فرهنگیان کشور، گفت: این همایش ۱۸ و ۱۹ فروردین سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
مهران معماری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین همایش بین‌المللی روایت‌نگاری فرآیند یاددهی و یادگیری زبان، در سطح دانشگاه‌های فرهنگیان کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان به دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار می‌شود.
همچنین مقالات این همایش به دو زبان ارائه می‌شوند.
وی با بیان اینکه این همایش ۱۸ و ۱۹ فروردین سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: از همه پژوهشگران، معلمان، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دعوت کردیم که در این همایش بین‌المللی شرکت کنند.
دبیر اجرایی اولین همایش بین‌المللی روایت‌نگاری فرآیند یاددهی و یادگیری زبان با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش بین‌المللی ۲۰ اسفند ۹۹ است، گفت: پذیرش مقالات این همایش آغاز شده و تاکنون حدود ۵۳ مقاله ارسال شده است، اما در نهایت ۱۵۰ مقاله پذیرفته می‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در این همایش بین‌المللی می‌توانند به نشانی http://ntll.cfu.ac.ir/ مراجعه کنند.
معماری در خصوص سخنرانان این همایش تصریح کرد: سخنرانان این همایش دکتر جلیلی‌فر، استاد دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر توتونیش از دانشگاه ترکیه، دکتر علوی از دانشگاه استرالیا و دکتر چانگ از ژاپن هستند.
به گزارش ایسنا، محورهای اولین همایش بین‌المللی روایت‌نگاری فرآیند یاددهی و یادگیری زبان شامل؛ ارزشیابی در فضای واقعی و مجازی، طراحی برنامه درسی و توسعه مواد آموزشی، فناوری و نوآوری در آموزش و یادگیری زبان، ترجمه و تفسیر در آموزش و یادگیری زبان، روندها، چالش‌ها و رویکردهای نوین، کارورزی و یاددهی، آموزش و خلاقیت از طریق ادبیات، یادگیری زبان در فضای مجازی، تربیت معلم و توسعه حرفه‌ای، مطالعات ترجمه و زبان آموزی، مدیریت کلاس و زبان آموزی، اقدام پژوهی در زبان آموزی، زبان، اندیشه و فرهنگ و هویت و یادگیری زبان است.
انتهای پیام