تهدید ژنرالِ شاه به بمباران محل استقرار امام خمینی!
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به نقل از آیتالله مهدویکنی درباره تهدید ژنرالِ شاه به بمباران محل استقرار امام خمینی نوشت: ما در مدرسه رفاه تلفنها را جواب میدادیم.
تلفنهایی هم از مسئولان رژیم سابق میشد.
تلفن مقدم و طوفانیان را یادم هست.
طوفانیان تهدید به بمباران محل اقامت امام را میکرد، ولی مقدم از راه محبّت و دوستی سخن میگفت.
خوب به یاد دارم شخصی با صدای کلفت و خشن به مدرسهی رفاه تلفن کرد و ما را تهدید به بمباران کرد.
من به او گفتم ما از این تهدیدها هراسی نداریم.
ما شاگردان آن امامی هستیم که لرزه بر اندام شاه انداخت و او را فراری داد، ما بیدی نیستیم که از این بادها بلرزیم.
هر کاری میخواهید بکنید.
اتفاقاً روز 22 بهمن از رادیو، صدای همین مرد را شنیدم که التماس میکرد و سوره قلهوالله را میخواند و اظهار عجز میکرد و با انقلاب دست بیعت داد و خود را به نام طوفانیان معرفی میکرد.