خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رقابتهای جودو بانوان کارگر برگزار شد

مهر | ورزشی | شنبه، 29 دی 1397 - 14:09
نخستین دوره رقابتهای جودو قهرمانی کارگران کشور در بخش بانوان با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.
نائب،رئيس،حضور،مسابقات،طلا

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات طی روزهای ۲۶ و ۲۷ دیماه با حضور با حضور ۱۲ تیم از ۱۱ استان به مدت دو روز در اصفهان برگزار شد که در نهایت میزبان با کسب ۳ طلا و سه برنز قهرمان شد.
لرستان با سه طلا عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و جودوکاران یزدی هم با یک طلا و یک برنز در مکان سوم ایستادند.
کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به استان سمنان اهداء گردید.
مراسم اختتامیه با حضور محمدی نائب رئیس بانوان فدراسیون جودو، دانشور نائب رئیس بانوان فدراسیون ورزش کارگری و قمی رئیس انجمن جودوی کارگران کشور برگزار شد و تیم ها و نفرات برتر جوایز خود را دریافت کردند.
قرار است نفرات برتر این مسابقات به رقابتهای جهانی اسپانیا اعزام شوند.