عادل فردوسیپور به سینمای رسانه فجر ۳۹ آمد+ عکس
باشگاه خبرنگاران
|
فرهنگی و هنری
|
یکشنبه، 12 بهمن 1399 - 18:19
عادل فردوسی پور مانند هر سال در سینمای رسانه های جشنواره فجر حاضر شد و به تماشای «بی همه چیز» نشست.
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، عادل فردوسیپور که هر سال برای دیدن برخی فیلمها در سینمای رسانه جشنواره فیلم فجر حضور پیدا میکند، امسال در اولین شب این رویداد هنری به تماشای «بی همه چیز» ساخته محسن قرایی نشست.
سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به دبیری سید محمد مهدی طباطبایی نژاد برگزار میشود.
انتهای پیام/