راهاندازی سرویس بازخورد پیامهای ۱۳۷ در درگاه «تهران من»
مهر
|
اجتماعی و حوادث
|
یکشنبه، 12 بهمن 1399 - 14:59
رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ از راهاندازی سرویس بازخورد درخواستهای شهروندان که با سامانه ۱۳۷ تماس داشتهاند در درگاه «تهران من» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نصریان با اشاره به ادامه روند توسعه فنی و نرمافزاری سامانه گفت: به منظور بالا بردن سهم نظارت شهروندان بر صحت انجام پیامهای ۱۳۷ و افزایش درصد پیامهای اعتبارسنجی شده، سرویس بازخورد درخواستهای شهروندان در درگاه «تهران من» به آدرس my.tehran.ir ایجاد شد.
وی عنوان کرد: مزیت این سرویس نسبت به بازخورد اپراتوری و پیامکی این است که شهروندان میتوانند مستندات و تصاویر مورد نظر خود در جهت تائید و یا عدم تائید اقدامات عوامل اجرایی در انجام پیام را ثبت و به سامانه گزارش نمایند.
نصریان در ادامه افزود: شهروندان میتوانند از طریق سرویس بازخورد تهران من، نسبت به امتیازدهی در خصوص کیفیت و کمیت نحوه رسیدگی به پیام خود اقدام کنند.