توییت ظریف در پی گفتوگو با مقامات ارشد گرجستان
ایسنا
|
سیاسی
|
جمعه، 10 بهمن 1399 - 11:53
وزیر خارجه کشورمان در توییتی محور گفتوگوهای خود با مقامات بلندپایه گرجستان را شرح داد.
وزیر خارجه کشورمان در توییتی محور گفتوگوهای خود با مقامات بلندپایه گرجستان را شرح داد.
به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان روز پنجشنبه در توییتی نوشت: در تفلیس با رئیسجمهور سالومه زرابیشویلی و نخست وزیر گیورگی گاخاریا دیدار داشتم و به صورت تلفنی با دیوید زالکالیانی که خود را قرنطینه کرده، گفتوگو کردم.
گفتوگوهای خوبی درخصوص توسعه روابط دوجانبه طولانیمدت و همکاریهای منطقهای علی الخصوص بر سر کریدور ترانزیتی که خلیج فارس را به دریای سیاه متصل میکند، داشتیم.
انتهای پیام