خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 01 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برخورد جدی با متخلفین فروش کالا در فضای مجازی

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 09 بهمن 1399 - 09:32
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: تبلیغات کالای باکیفیت در فضای مجازی و تحویل کالای بی‌کیفیت به مشتریان تخلف است و با این متخلفین برخورد جدی می‌شود.
كالاي،تخلف،برخورد،مجازي،مشتريان،بازرسي

ایسنا/گیلان معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: تبلیغات کالای باکیفیت در فضای مجازی و تحویل کالای بی‌کیفیت به مشتریان تخلف است و با این متخلفین برخورد جدی می‌شود.
مهدی نقدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اولویت بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: فروش اجباری اقلام در کنار کالاهای دیگر به مشتریان و تخفیف‌های صوری در این فروشگاه ها تخلف محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه حقوق مصرف‌کنندگان نباید ضایع شود، افزود: تبلیغات کالای باکیفیت در فضای مجازی و تحویل کالای بی‌کیفیت به مشتریان نیز تخلف است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به افرادی که تبلیغات کالاهایی را در فضای مجازی منتشر می کنند و قول تخفیف می دهند اما در زمان تحویل کالا تخطی می کنند، هشدار داد و گفت: برخورد جدی با این متخلفین صورت خواهد گرفت.
نقدی با بیان اینکه با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال، بازرسی‌ها از اصناف و برخورد با متخلفان، گرانفروشان و محتکران افزایش می یابد گفت : شهروندن می توانند تخلفات اصناف و فروشگاه‌ها را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.
وی با بیان اینکه هیچ فروشگاهی حق ندارد در فروش کالایی مشتری را مجبور کند که حتما کالای دیگری بخرد، تاکید کرد: همچنین فروش اجباری کالا در برخی فروشگاه‌ها، تخلف صنفی است و با متخلفان برخورد می‌شود.
انتهای پیام