خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کشف یک تن مواد مخدر در خراسان جنوبی

مشرق | اجتماعی و حوادث | شنبه، 04 بهمن 1399 - 18:36
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته ماموران پلیس در خراسان جنوبی حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.
خراسان،جنوبي،هفته،گذشته،دستگير،فرشيد،موتورسيكلت

به گزارش مشرق، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران ۱۰۱ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده های نفتی ۶۰ متهم طی یک هفته دستگیر کرده اند؛ افزود: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال براورد کرده اند.
وی با اشاره به دستگیری ۵۴ سارق طی هفته گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۱۴۷ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده اند.
سردار فرشید به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی هفته گذشته ۱۸۴ خودروی متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.
وی با بیان اینکه و ۳۱ موتورسیکلت رسوبی نیز رفع توقیف شده است، یادآور شد: طی دی ماه گذشته مأموران پلیس در خراسان جنوبی ۹۷۸ گواهینامه صادر و ۳ هزار و ۱۵۱ خودرو و ۱۲۰ موتورسیکلت را شماره گذاری کردند.
وی عنوان کرد: پاسخگویی به ۲۷ هزار و ۴۰۱ تماس شهروندان، عملیاتی شدن ۹ هزار و ۲۹۹ تماس و ارائه ۱۱ هزار و ۵۸۸ راهنمایی تلفنی به شهروندان از دیگر اقدامات در این ماه بوده است.