خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تشکیل ۲۲ کارگروه برای گرامی‌داشت دهه فجر در همدان

مهر | استان‌ها | شنبه، 04 بهمن 1399 - 18:34
همدان_ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: روزشمار امسال و ۲۲ کارگروه برای بزرگداشت برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان همدان پیش‌بینی شده است.
فجر،انقلاب،اسلامي،همدان،استان،دشمنان،چهل

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان اظهار کرد: دشمنان انقلاب بارها اعلام کردند که نمی‌گذاریم مردم ایران چهل سالگی انقلاب را جشن بگیرند، اما هم‌اینک استکبار در خفت و خواری به‌سر می‌برد.
وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری آنچه که دشمنان در سال ۸۸ می‌خواستند بر سر ما بیاورند در سال ۹۹ بر سر خودشان آمد، افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی باید برای دهه فجر برنامه‌ریزی کرد، زیرا دهه فجر تعطیل شدنی نیست، بلکه براساس شرایط و مقتضیات باید برنامه‌ها را پیش برد.
فاضلیان با اشاره به اینکه شعار دهه فجر چهل دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی، ولایت‌پذیری و ایستادگی، پیشرفت و بالندگی انتخاب شده است، ادامه داد: روزشمار دهه مبارک فجر امسال مشخص و ۲۲ کارگروه برای بزرگداشت برنامه‌های دهه فجر در استان پیش‌بینی شده است.
وی همزمانی دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه (س) را مورد توجه قرار داد و افزود: باید با تلفیق این ۲ جشن ملی و مذهبی مراسم باشکوهی برگزار کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه دهه فجر یادآور همه خواسته‌ها، خروش‌ها و برکاتی است که مردم به‌ویژه اهالی مؤمن همدان در این ایام داشتند، اضافه کرد: یکی از برکات نظام اسلامی وجود امام راحل به‌عنوان بنیانگذار این مکتب بوده و در ادامه آن رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب است.