خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

درخواست رؤسای کلیسا‌های جهان برای لغو تحریم‌های سوریه

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | شنبه، 04 بهمن 1399 - 18:25
شماری از رؤسای کلیسا‌های جهان از رئیس جمهور آمریکا خواستند با توجه به شیوع ویروس کرونا و اوضاع دشوار سوریه، تحریم‌های اعمال شده علیه این کشور را لغو کند.
سوريه،واشنگتن،جهان،بايدن،سزار

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، پاتریاک افرام دوم و شماری از رؤسای کلیسا‌های جهان از رئیس عالی کلیسا‌های سریانی جهان خواستند تا از جو بایدن بخواهد تحریم‌های یک جانبه و ظالمانه‌ای را که واشنگتن علیه سوریه اعمال کرده است لغو کند.
پاتریاک افرام دوم و شماری از رؤسای کلیسا‌های جهان در نامه‌ای به بایدن گفتند با توجه به شیوع ویروس کرونا و همزمان شدن آن با اوضاع دشوار سوریه و پیامد‌های ناشی از این اقدامات غیر قانونی واشنگتن، لغو فوری این تحریم‌ها الزامی است.
اخیرا واشنگتن اعلام کرد به تحریم‌هایی که علیه دولت سوریه به موجب قانون «سزار» اعمال کرده بود و بیش از ۹۰ فرد و نهاد سوری را در بر می‌گرفت، ادامه خواهد داد.
سفارت آمریکا در سوریه در حساب خود در شبکه‌های اجتماعی در توییت‌هایی به زبان عربی و انگلیسی اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا قانون «سزار» را یک سال پیش به منظور پاسخگو کردن بشار اسد و دولت او به امضا رسانده است.
انتهای پیام/