خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تردید پایگاه اسرائیلی در خصوص توانایی سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | شنبه، 04 بهمن 1399 - 18:07
یک پایگاه اسرائیلی در گزارشی، توانایی سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران را زیر سؤال برد.
پايگاه،پدافند،سرنشين،هوايي،مقابله

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه العربی الجدید، یک پایگاه اسرائیلی که به موضوات نظامی می‌پردازد، توانایی سامانه‌های پدافند هوایی این رژیم را برای مقابله با هواپیما‌های بدون سرنشین ایران زیر سؤال برد.
پایگاه اسرائیل دیفنس اعلام کرد: ایرانی‌ها توانایی‌هایی یورشی را با هدف خنثی سازی سیستم‌های دفاعی اسرائیل که از هواپیما‌هایی تشکیل شده که در سرنگونی پدافند زمینی به کار گرفته می‌شود، آماده کرده اند.
این پایگاه در ادامه افزود: سیستم پدافند هوایی اسرائیل از سه سامانه تشکیل شده و توانایی مقابله با موشک‌ها را دارد و برای مقابله با تهدید هواپیما‌های بدون سرنشین طراحی نشده است.
این پایگاه اسرائیلی هشدار داد که اولین موج حمله‌ای که ایران می‌تواند با استفاده از هواپیما‌های بدون سرنشین علیه رژیم صهیونیستی به انجام برساند، می‌تواند سیستم‌های دفاع هوایی تخصیص یافته برای مقابله با موشک‌ها را هدف قرار دهد تا از این طریق، زمینه حملات موشکی فراهم شود.
این پایگاه در ادامه اعلام کرد اگر ایران حملات هواپیما‌های بدون سرنشین را از کشتی در دریا و از اعماق ایران، یمن، سوریه و لبنان آغاز کند، کار سیستم‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی دشوار خواهد بود.
انتهای پیام/