خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عملیات پیش دستانه در جنگ فرهنگی عامل پیروزی است

مهر | استان‌ها | شنبه، 04 بهمن 1399 - 17:57
سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز عملیات پیش دستانه در جنگ فرهنگی عامل پیروزی است و اصحاب رسانه می توانند با همراه کرده مخاطبین پیروز میدان باشند.
اصحاب،رسانه،سردار،حسيني،انقلاب،جنگ،اظهار،اسلامي،سليماني،قاسم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی روز شنبه در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و اولین جشنواره مکتب حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: خبرنگاران با امکانات و ابزاری که در اختیار دارند می‌تواند در تعمیق و گسترش انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام اسلامی نقشی محوری داشته باشند.
وی گفت: دشمن در جنگ‌های مختلف از جمله جنگ سخت و تحریم‌ها از ملت ایران شکست خورده است و تلاش می‌کند تا در جنگ نرم مردم را به زانو در آورد.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: اصحاب رسانه با داشتن فکر، نبوغ و قلم خود می‌توانند در عرصه جنگ نرم پیروز میدان باشند.
سردار حسینی افزود: امروز عملیات پیش دستانه در جنگ فرهنگی برجسته و عامل پیروزی است و اصحاب رسانه می‌توانند با سرعت، دقت، صحت و اثر گذاری، مخاطبین را با خود همراه کرده و پیروز میدان باشند.
وی در ادامه سخنان خود به شخصیت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام در راه این انقلاب جهاد اکبر و جهاد اصغر را به سرانجام رساند و به عنوان زینت ولایت و مملکت درخشید.
سردار حسینی افزود: انتظار می‌رود که اصحاب رسانه و صاحبان قلم این شهید بزرگوار را الگوی کاری خود قرار دهند.
وی با اشاره به نزدیک شدن ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: تکلیف اصحاب رسانه این است که در راستای تبیین گام دوم انقلاب، استقلال، آزادی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تلاش کنند.
سردار حسینی افزود: در ماه‌های آینده مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات ریاست جمهوری باید مد نظر اصحاب رسانه باشد تا دشمن نتواند عرض اندام کند.