خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۷۶۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گلستان پرداخت شد

مهر | استان‌ها | شنبه، 04 بهمن 1399 - 17:24
گرگان- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان گفت: از محل اعتبارات سال ۹۹ تاکنون ۷۶۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شده است.
استان،تسهيلات،واحد،تومان،توليد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین طلوعیان عصر شنبه در چهارصدمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهارکرد: از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹، درخواست تسهیلات ۴۲۰ واحد تولیدی استان دریافت شده که بیش از سه هزار و ۱۶۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده اند.
وی گفت: تاکنون ۱۳۸ واحد تولیدی استان موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شده و به این واحدها ۷۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.
طبق گفته وی هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید پس از استان های البرز و سمنان، رتبه سوم کشور را در اختیار دارد.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان بیان کرد: همچنین از محل اعتبارات تبصره ۱۸ هم از ۹۹ درخواست مصوب شده، تاکنون به ۲۷ واحد حدود ۲۲۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است که استان در جایگاه پانزدهم کشور قرار گرفته است.
طلوعیان اضافه کرد: از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی هم تاکنون درخواست تسهیلات ۲۴۳ واحد تولیدی استان جهت دریافت ۹۴۳ میلیارد تومان در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که ۵۱ واحد ۱۶۱ میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت کردنده اند و گلستان در این بخش پس از استان های هرمزگان و البرز در رتبه سوم کشور قرار دارد.