خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

باید حرکت عظیم عمومی در کارآفرینی ایجاد کنیم

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | شنبه، 04 بهمن 1399 - 16:48
رئیس سازمان بسیج گفت: باید به دنبال گسترش و تعمیق تعامل و هم‌افزایی باشیم و براساس منظومه فکری رهبر انقلاب بتوانیم یک حرکت عظیم عمومی در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی ایجاد کنیم.
سليماني،سردار،تفاهم،بسيج،نامه،سازمان

سردار سلیمانی:
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین بعدازظهر امروز (شنبه ۴ بهمن) در آیین امضای تفاهم نامه میان این سازمان و کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه این تفاهم نامه یک سابقه عملیاتی درخشان و عمق عملیاتی موفق و دستاورد‌های روشنی در کارنامه خود دارد، گفت: باید به دنبال گسترش و تعمیق تعامل و هم افزایی داشته باشیم و براساس منظومه فکری رهبر معظم انقلاب بتوانیم یک حرکت عظیم عمومی در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی ایجاد کنیم.
وی افزود: سازمان بسیج به‌عنوان یک تشکیلات مردمی آمادگی دارد همه ظرفیت‌های مردمی را در شهر‌ها و استان‌ها بسیج کند و حتی فراتر از این تفاهم نامه هم به تحقق اهداف کمک کند.
سردار سلیمانی تاکید کرد: آرمان امام راحل اعتلای قشر مستضعف بوده و ما باید تلاش کنیم این ارمان محقق شود، تاکید رهبر معظم انقلاب هم تحقق این آرمان است.
انتهای پیام/