خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

زمان یخ بستن آب از ریختن آب‌جوش روی کنتور خودداری کنید

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 04 بهمن 1399 - 16:33
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان کبودراهنگ از مشترکین خود خواست از یخ‌زدگی لوله و کنتورهای آب پیشگیری کرده و زمان یخ بستن از ریختن آب‌جوش روی کنتور، روشن‌کردن آتش در حوضچه کنتور و باز گذاشتن شیر آب برای رفع یخ‌زدگی ممانعت کنند.
آب،كنتور،كنتورهاي،شهرستان،يخبندان

ایسنا/همدان رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان کبودراهنگ از مشترکین خود خواست از یخ‌زدگی لوله و کنتورهای آب پیشگیری کرده و زمان یخ بستن از ریختن آب‌جوش روی کنتور، روشن‌کردن آتش در حوضچه کنتور و باز گذاشتن شیر آب برای رفع یخ‌زدگی ممانعت کنند.
امین شیخی‌زاده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مشترکین آب شهرستان کبودراهنگ خواستاریم در راستایعایق‌بندی کنتورهای آب شرب منازل خود به ویژه در این روزهایی که پیش بینی سرما و یخبندان وجود دارد، اقدامات را انجام دهند.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان کبودراهنگ در ادامه بیان کرد: با توجه به برودت و سرمای هوای پیش بینی شده، کنتورها و لوله‌های آب شرب را از یخ زدگی ایمن کنید.
وی عایق‌کردن کنتور به وسیله پشم‌شیشه، گونی، موکت و سایر الیاف مصنوعی در محفظه کنتور و عایق‌بندی لوله‌های آب در فضای باز ساختمان را اقداماتی دانست که شهروندان می‌توانند در پیشگیری از یخ‌زدگی لوله‌ها و کنتورهای منازلشان انجام دهند.
شیخی زاده مطرح کرد: شهروندان در زمان بروز یخبندان باید از اقداماتی از قبیل ریختن آب‌جوش روی کنتور، روشن‌کردن آتش در حوضچه کنتور و باز گذاشتن شیر آب برای رفع یخ‌زدگی کنتور و لوله‌های آب خودداری کنند.
انتهای پیام