خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

لایحه بودجه مقابله با آلودگی هوا فردا تحویل شورای شهر می شود

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | شنبه، 04 بهمن 1399 - 16:25
شهردار تهران گفت: برای مقابله با آلودگی هوا ردیف بودجه مخصوصی در لایحه بودجه وجود دارد.
هوا،آلودگي،كنترل،تهران،حناچي،رديف

حناچی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛
پیروز حناچی شهردار تهران در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری برای مقابله با آلودگی هوا ردیف بودجه مخصوصی را در لایحه‌ای که فردا قرار است به شورای شهر تهران ببرد در نظر گرفته یا خیر اظهار کرد: برای این موضوع ردیف بودجه مخصوصی وجود دارد.
شهردار تهران با اشاره به اقداماتی که برای مقابله با آلودگی هوا انجام گرفته است گفت: به طور قطع هم در شرکت کنترل ترافیک و هم در حوزه حمل و نقل عمومی موضوع آلودگی هوا از جمله مهمترین موضوعات مهم و مورد توجه است.
حناچی در پاسخ به این سوال که از طریق چه فعالیت‌هایی آلایندگی هوا کنترل می‌شود بیان کرد: از طریق معاینه فنی خودرو ها، کنترل آلاینده‌های متحرک که در سطح شهر وجود دارد و نصب فیلتر دوده برای خودرو‌های سنگین این موضوع را تعقیب می‌کنیم.
وی تصریح کرد: در شرایط کرونایی بسیاری از شهروندان برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خودرو‌های شخصی استفاده می‌کنند و اجرای طرح ترافیکی در این شرایط کمی تسهیل شده است، اما برای کنترل آلودگی هوا ردیف بودجه‌ای به صورت دائمی و طبیعی در بودجه شهرداری تهران در نظر گرفته شده است.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/