خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هیچ شهر قرمزی در کشور وجود ندارد/ تغییر محدودیت‌های شبانه باید به تصویب ستاد مقابله با کرونا برسد

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | شنبه، 04 بهمن 1399 - 16:25
دبیر ستاد اجتماعی ستاد مقابله با کرونا گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، این هفته هیچ شهر قرمز نداریم.
نارنجي،ستاد،قرمز،طرح،كرونا

قاسمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
حسین قاسمی دبیر ستاد امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت شهرهای استان‌ها اظهار کرد: وزارت بهداشت به صورت هفتگی آخرین شهرها را بر اساس چهار رنگ آبی، زرد، نارنجی و قرمز اعلام می‌کند؛ بر اساس اعلام وزارت بهداشت، این هفته هیچ شهر قرمز نداریم؛ اما در برخی از استان‌ها یکی یا دو استان، شهر نارنجی وجود دارد و مابقی وضعیت شهرها زرد و آبی است.
او درباره تغیر نوع فعالیت شهرهایی که قبلا قرمز بودند و حالا نارنجی شدند گفت: کل وضعیت‌ها بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌هاست و محدودیت‌ و نحوه فعالیت‌های شهرها در هر وضعیتی در این طرح مشخص شده است.
قاسمی بیان کرد: وقتی وضعیت شهری قرمز بوده و نارنجی می‌شود، محدودیت‌های شهر نارنجی بر آن حاکم می‌شود.
دبیر ستاد امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تغییر محدودیت‌ها و ترددهای شبانه گفت: ملاک ما طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌هاست، البته سایر طرح‌ها هم در حال بررسی است؛ اگر بنا باشد درخواستی درباره تغییر محدودیت‌ها واصل شود، در کمیته امنیتی و اجتماعی مقابله با کرونا مطرح و سپس به ستاد ملی پیشنهاد می‌شود تا در صورت مصوب شدن آن، اجرایی شود.
او در پایان گفت: کماکان طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در حال اجرا است.
انتهای پیام/