خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت لاستیک خودرو

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | شنبه، 04 بهمن 1399 - 16:19
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لاستیک خودرو و اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۵۰ حلقه لاستیک سرقتی کشف شد.
كلانتري،ماموران،لاستيك،يوسف،سرقت،متهم،خودرو،سركلانتر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ قاسم طرهانی سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان داشت: در پی افزایش سرقت لاستیک خودرو در محدوده یوسف آباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد قرار گرفت.
وی عنوان کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند، سارق یا سارقان ابتدا خودرو‌های فاقد لوازم بازدارنده و پارک شده در مکان‌های کم تردد را شناسایی کرده و پس از مراجعه کردن به آن‌ها در ساعات تاریکی هوا، با شیوه‌های مختلف، لاستیک خودرو را باز و سرقت می‌کنند.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری ابراز داشت: در ادامه ماموران کلانتری یوسف آباد با انجام اقدامات گسترده پلیسی و گشت زنی‌های مکرر در مناطق وقوع سرقت، سارقی را در حال پرسه زنی در اطراف یک خودرو، شناسایی کرده و پس از تحت تعقیب قرار دادن وی، در یک فرصت مناسب متهم را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.
سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهم در کلانتری به ۱۰۰ فقره سرقت لاستیک خودرو اقرار و اظهار داشت که تعدادی از لاستیک‌های سرقتی در داخل منزلش موجود است.
وی افزود: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران کلانتری یوسف آباد به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند ۵۰ حلقه لاستیک سرقتی از مخفیگاهش کشف کنند.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی مال باختگان و مالخران در اختیار ماموران کلانتری قرار دارد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/