خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دخالت دیجی‌کالا بر روی نرم‌افزارهای کاربران!/ آیا تغییر سیاست‌های گوگل باعث فاجعه شده است؟

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | شنبه، 04 بهمن 1399 - 12:13
موسوی درباره علت دسترسی دیجی‌کالا بر نرم‌افزار‌های تلفن همراه کاربران توضیحاتی را رائه داد.
گوگل،دريافت،اطلاعات،آپديت،كاربر،كاربران

مدیر روابط عمومی دیجی کالا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛
امیرحسن موسوی مدیر روابط عمومی دیجی کالا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر علت دسترسی دیجی‌کالا بر نرم‌افزار‌های کاربران اظهار کرد: اخطاری که بعضی از کاربران دریافت کرده بودند ارتباطی به این موضوع ندارد، این موضوع به دلیل تغییر سیاست‌های گوگل در ۲ هفته اخیر است و ما هم در این مدت در حال تطبیق دادن اپلیکیشن دیجی‌کالا با این سیاست‌های جدید بودیم و در نهایت تغییرات اپلیکیشن دیجی‌کالا از سوی گوگل تایید شد.
مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا افزود: آپدیت جدید هم‌اکنون روی اپلیکیشن اعمال شده است و در گوگل پلی اخطاری در این راستا دریافت نخواهید کرد.
وی گفت: ما هیچ دسترسی را خارج از قوانین گوگل از کاربر دریافت نمی‌کنیم و سایر اپلیکیشن‌ها نیز اجازه دریافت این دسترسی‌ها را دارند.
موسوی بیان کرد: همچنین اطلاعات به صورت ناشناس ذخیره می‌شود؛ ما از اطلاعات شخصی کاربر‌ها استفاده نمی‌کنیم و در آپدیت جدید اپلیکیشن که هم‌اکنون در دسترس است، اجازه همین دسترسی‌های متعارف را هم به قسمت تنظیمات اضافه کردیم.
وی افزود: در صورتی که کاربران اجازه ندهند، اطلاعات قبلی کاربر در این بخش پاک می‌شود، در آپدیت جدید به تعهدات عمل کرده‌ایم و با توسعه فنی اپلیکیشن، کاربر این امکان را دارد که اطلاعات قبلی را هم حذف کند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/