خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برف و کولاک زمستانی مهمان جاده‌های زنجان

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 02 بهمن 1399 - 10:42
مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان زنجان، از بارش برف و کولاک موضعی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
زنجان،كولاك،محورهاي،برف،استان،موضعي،بارش،خدابنده

ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان زنجان، از بارش برف و کولاک موضعی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با ورود موج جدید بارش‌ها، هم‌اکنون شاهد بارش برف همراه با کولاک موضعی در آزادراه زنجان - قزوین و محور ترانزیت زنجان - قزوین هستیم که سطح جاده را لغزنده کرده و رانندگان باید با سرعت مطمئنه تردد کنند.
وی به بارش برف و کولاک موضعی در آزادراه زنجان - تبریز و محور ترانزیت زنجان - میانه اشاره کرد و گفت: وضعیت مشابهی در محورهای زنجان - بیجار، زنجان - دندی - تخت‌سلیمان و زنجان - طارم حاکم بوده و تردد خودروها را کمی با مشکل مواجه کرده است.
مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان زنجان ادامه داد: برف و کولاک مقطعی در محورهای سلطانیه - خدابنده - همدان، زنجان - تهم - چورزق و ابهر - خدابنده نیز حاکم و موجب لغزندگی جاده و کاهش دید شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ برای حرکت در محورهای کوهستانی در استان زنجان الزامی است و از هم‎وطنان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
محمدی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند برای آگاهی از وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند و پیش از سفر از سالم بودن وسیله نقلیه و لوازم گرمایشی آن، همچنین پر بودن باک خودرو اطمینان حاصل کنند.
انتهای پیام