خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کلیه راه های اصلی، فرعی و روستایی گیلان باز است/ قطعی آب، برق و گاز نداریم

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 02 بهمن 1399 - 10:42
مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه کلیه راه های اصلی، فرعی و روستایی گیلان باز است، گفت: بارش برف در غرب استان به پایان رسیده و اکنون شاهد بارش ها در برخی از مناطق مرکزی و شرق استان هستیم.
گيلان،بحران،مديريت،استان،بارش،برف،ستاد،وضعيت،مرادي،آلات،مدير ...

ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه کلیه راه های اصلی، فرعی و روستایی گیلان باز است، گفت: بارش برف در غرب استان به پایان رسیده و اکنون شاهد بارش ها در برخی از مناطق مرکزی و شرق استان هستیم.
امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش برف در گیلان از عصر روز گذشته تاکنون، اظها کرد: خوشبختانه با همت نیروهای راهداری کلیه راه های اصلی، فرعی و روستایی گیلان باز است.
وی با بیان اینکه بارش برف در جلگه بین ۲۰ تا ۵۰ سانتیمتر گزارش شده است، افزود: در ارتفاعات نیز ۸۰ سانت برف باریده است و راهداران در حال برفروبی و نمک پاشی محورهای کوهستانی هستند.
مدیرکل مدیریت بحران گیلان، ضمن قدردانی از پای کاری همه دستگاه های استان اعم از ادارات کل منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست با در اختیار قرار دادن خودروهای دو دیفرانسیل خود برای خدمات رسانی، تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه آب، برق و گاز نیز مشکلی نداریم و تنها پست ۶۳ کیلوولت آستانه اشرفیه حدود یک ساعت از مدار خارج و مجددا وصل شد.
مرادی، با اشاره به پیگیری رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره وضعیت گیلان، اضافه کرد: گزارش آخرین وضعیت راه های مواصلاتی و اقدامات مدیران ستاد مدیریت بحران استان و وضعیت ماشین آلات بخش دولتی و خصوصی ارائه شد.
وی با بیان اینکه بارش برف در غرب استان به پایان رسیده و اکنون شاهد بارش ها در برخی از مناطق مرکزی و شرق استان هستیم، گفت: همه توان راهداری و امدادی و خدمات رسانی ستاد مدیریت بحران را به سمت شرق گیلان بردیم تا مشکلی در آن حوزه نیز ایجاد نشود.
مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از خروج سامانه بارشی مذکور از استان طی بعد از ظهر و غروب خبر داد و تصریح کرد: شهرداری رشت نیز با ۵۵ دستگاه ماشین آلات و با استفاده از ۳۵ دستگاه ماشین آلات بنیاد مسکن از دیشب تا صبح امروز پای کار بوده و با بسیج امکانات هیچگونه تماسی از شهروندان مبنی بر مسدود بودن راه و قطعی آب و برق نداشتیم.
وی ضمن قدردانی از همکاری استاندار و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با ستاد مدیریت بحران، یادآور شد: گروه آفرودی گیلان با استفاده از ۱۵۰ خودروی شخصی نیز به نیروهای امدادی کمک رسانی کردند.
مرادی، با بیان اینکه وضعیت استان از طریق مرکز مانیتورینگ ستاد مدیریت بحران رصد می شود، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد حضور خانواده ها در مرکز شهر رشت و استفاده از نعمت برف بودیم که نتیجه همراهی و همدلی همه مسئولان است.
انتهای پیام