خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بررسی مسائل و مشکلات قضایی استان پیش از سفر رییس قوه قضاییه به سمنان

ایسنا | سیاسی، استان‌ها | پنجشنبه، 02 بهمن 1399 - 09:13
رئیس قوه قضاییه از بررسی مسائل و مشکلات قضایی استان پیش از این سفر توسط یک تیم ۲۵ نفره خبر دابه استان سمنان سفر کرد.
استان،قضايي،حضور،مسائل،بررسي،همكاران،سفر،مشكلات،سمنان

رئیس قوه قضاییه از بررسی مسائل و مشکلات قضایی استان پیش از این سفر توسط یک تیم ۲۵ نفره خبر دابه استان سمنان سفر کرد.
به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش از این سفر یک تیم ۲۵ نفره از همکاران قضایی در استان حضور یافته و مسائل و مشکلات قضایی استان، مشکلات همکاران و مردم را بررسی و ارائه دادند که در جلسات امروز که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسوولان قضایی برگزار می شود، این مسائل مورد بررسی قرار می گیرد.
وی ادامه داد: در جلسات مختلف امروز مشکلات گزارش شده مورد بررسی قرار می گیرد و در خصوص بخشی از مسائل که مربوط به استان است تصمیم گیری می شود و آن بخش از مسائل که به مرکز ارتباط دارد در اولین فرصت بررسی می شود تا سفرهای انجام شده و مصوبات آن همراه با ضمانت اجرایی باشد.
رئیسی به سوابق مجاهدانه مردم استان پرداخت و گفت: استان سمنان استانی است با سه هزار شهید والامقام و رزمندگان و دلاوران و ایثارگرانی که خدمات شایانی به انقلاب و نظام داشتند.
رئیس دستگاه قضایی ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل عدم امکان حضور در اجتماعات مردمی افزود: متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار با جمع زیادی از همکاران قضایی، فرهیختگان و دانشگاهیان و طلاب استان، حضور در نهادهای وابسته به قوه و حضور در اجتماعات مردمی نیست و از این رو احساس خسران می کنم.
وی رعایت پروتکل های بهداشتی در این شرایط کرونایی را ضروری خواند و گفت: امیدواریم هرچه سریع تر این ویروس منحوس نه تنها از سر امت اسلامی که از جامعه بشری رخت برببندد.
رئیس قوه قضاییه یادآور شد: دیدار با همکاران قضایی، حضور در شورای اداری و شورای قضایی از جمله برنامه های پیش بینی شده در بیستمین سفر استانی است.
انتهای پیام