علینژاد: برند کشتی افت کرده است/ اگر برنامه نباشد به روزمرگی میافتیم
معاون توسعه ورزش حرفهای وزرات ورزش گفت: در سالهای اخیر برند کشتی افت کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی علینژاد در نشست از رونمایی از سند توسعه کشتی اظهار داشت: اساسا اگر مجموعهای بخواهد موفق شود، باید برنامهمحور باشد.
سازمانهای بسیاری در ابعاد جهانی و داخلی بهدنبال همین موضوع هستند و این کار را انجام میدهند.
در فدراسیونهای ورزشی این الزام بهوجود آمد که برنامههای ۴ یا ۵ ساله با برشهای ۱ ساله هدفگذاری شود.
وی افزود: این اتفاق در فدراسیون کشتی بسیار خوب است و کار کارشناسی با هدفگذاری مبتنی بر نظرات نخبگان صورت گرفته، استانداردهای لازم برای وجود آیندهپژوهی در این سند وجود دارد.
وی خاطر نشان کرد: اگر برنامه و چشماندازی نباشد، به روزمرگی میافتیم و نمیشود بدون نقشه راه سنجش انجام داد.
سازمانی که میخواهد پویا باشد، این مسیر را دنبال میکند.
نبایداین بشود که ۲۰ دفعه سند راهبری بنویسیم و رها شود و بگذاریم روی طاقچه!
باید برنامههای عملیاتی ذیلاش نوشته شود و به پایش و اجرا کشیده شود.
حتما در فدراسیون کشتی و نگرش علیرضا دبیر این موضوع درنظر گرفته شده.
علی نژاد گفت: فدراسیون کشتی از آنجا که متولی ورزش ملی کشور است و ریشه در آئین ایرانی دارد، مسئولیت سنگینی در ابعاد فرهنگی و قهرمانی و ورزشی دارد.
باید بهجایی برسیم که قهرمانی دنیا و المپیک را کسب کنیم.
وی افزود: برند کشتی در این سالها افت کرده و اقتصاد این رشته هم دچار مشکل شده.
این مسیری که فدراسیون کشتی پیش گرفته، بسیار کمک میکند و حتی در میانمدت آثار آن در زندگی کشتیگیران حس میشود.
با وجود مخالفتهای بسیار در این وضعیت کرونایی لیگ برتر کشتی برگزار شد که برگ برنده فدراسیون بوده و اتفاق بسیار مهمی هم شد.
کشتی ایران با پیگیری این برنامه انشاالله بتواند روزهای موفقی را تجربه کند.
این حرکت میتواند در فاصله کوتاه به بخش عمدهای از اهداف برسد.
فدراسیون کشتی یکی از پرکارترین فدراسیونهاست و این هم یک نکته مثبت است.
انتهای خبر/