نماهنگ «درد زمستانی» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
مهر
|
استانها
|
یکشنبه، 14 دی 1399 - 09:19
یاسوج- مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نماهنگ «درد زمستانی» در حوزه هنری استان تولید و منتشر شد.
به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، افزود: از سوی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، با مشارکت مرکز آفرینشهای هنری بسیج استان نماهنگ "درد زمستانی" تولید و منتشر شد.
آئین تصریح کرد: این نماهنگ به کارگردانی سید جواد هادی اصل و به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی تولید شده است.
وی افزود: این نماهنگ به مدت ۵ دقیقه، متناسب با فضای مجازی تولید شده است و از طریق پایگاههای مجازی حوزه هنری منتشر شد.
آئین با اشاره به عوامل تولید این نماهنگ، گفت: اشعار این اثر را که توسط گروه سرود فاطر اجرا شده است، حمید حسینیان و صالح زینی پور سرودهاند و رضا سلیمانی آهنگ سازی و تصویر برداری آن را ایمان هاشمی پور انجام دادند.