انتقاد از خدمات مراکز درمانی را با ۱۹۰ اطلاع دهید
مهر
|
سلامت و پزشکی
|
جمعه، 12 دی 1399 - 00:55
مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت گفت: هموطنان می توانند انتقاد یا شکایت خود را با سامانه ۱۹۰ مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین حیدری در نشست خبری امروز گفت: رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی مردم باعث میشود تا کادر درمان هم کمی آسوده باشند.
وی به سامانه ۱۹۰ اشاره کرد و افزود: در صورتی که مردم شکایت و یا انتقادی در حوزه بهداشت و درمان، اورژانس و دارو و همچنین تعرفه خدمات درمانی دارند میتوانند با شماره ۱۹۰ تماس و پیشنهادات خود را مطرح کنند.
مدیر کل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت تاکید کرد: در اسرع وقت انتقادات و شکایات بررسی و پیگیری خواهد شد.
حیدری گفت: سامانههای ۱۴۹۰، ۱۵۹۰ و ۱۶۹۰ به دلایلی از مدار ارتباطی خارج شده اند و هموطنان با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند.