پیروزی سخت هراز در دربی شمالی ها
فارس
|
ورزشی
|
چهارشنبه، 10 دی 1399 - 15:14
تیم والیبال هراز در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به سختی از سد هورسان گذشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم های هراز آمل و هورسان رامسر از ساعت 11 به میزبان سالن فدراسیون مقابل هم قرار گرفتند.
در این مسابقه تیم هراز با هدایت بهروز عطایی موفق شد به سختی و با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23، 25 بر 21، 25 بر 20 و 15 بر 11 از سد حریف خود عبور کند.
به این ترتیب دوازدهمین برد هراز در این دوره از رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور و دهمین شکست هورسان رامسر ثبت شد.
انتهای پیام/