موریانههای فرهنگی سراغ سوء استفاده جنسی از کودکان میروند
مدل سازی برای کودکان، بازی نیست؛ یک تجارت است. تبلیغ یک برند پوشاک، ساعت، عینک، قرار گرفتن تصویر کودک بر روی مجله کودک، بازی کردن در یک تیزر تبلیغاتی برای معرفی محصول در این تجارت سهیم است.

به گزارش مشرق ، مدتهاست که برای پیغام یا تماسی چشم به صفحه گوشی دوخته است.
نگرانی پذیرفته نشدن فرزندش در آژانس مدلینگ قرار خانواده را بی قرار کرده است.
از نظر او حیف است که ژستها و شیرین زبانیهای دردانه و شاهزاده کوچولویش زیر ذره بین بزرگ نشوند.
سوپرمدل تبلیغاتی کمپانیها و ژورنالهای پوشاک کودک مینویسیم، اما برده کوچولوهای بزک و دوزک کرده میخوانیم.
غمی زیر رژهای خوش رنگ و لبخند نمادین کودک حس میشود.
پدر و مادر سناریوی فیلم پایان بازی را نوشته اند.
اما فرق خروجی کار و پشت صحنه از زمین تا آسمان هفتم است.
مادر گمان میکند شهرت آخرین چتر نجات است؛ اما چترنجاتی سوراخ!
چشم رنگی و جذابیت به میزان لازم!
پیکسل به پیکسل عکسهای مدل کودک چگونه باشد که سود بزرگتری داشته باشد؟!
چشمها اولین عنصر یک صورت هستند که با افراد ارتباط برقرار میکنند.
محبوبترین رنگ چشم برای آژانسهای مدلینگ کودک، رنگ چشم متمایل به رنگهای روشن نظیر سبز و آبی است.
در این صورت شانس او برای ورود به عرصه مدلینگ به میزان قابل توجهی بالاست!
همه میگویند که کودک شما بهترین لبخند را دارد و فتوژنیک است.
شاید نخودفرنگی شیرین شما هم بتواند یک کودک مدل باشد.
آژانس مدلینگ در واقع دروازه ورود به دنیای مدلینگ میباشد به گونهای که بدون عبور از این دروازه شاید نتوان به یک مدل تبدیل شد.
نینا لوباردا استروپنیک، نماینده و مدل برجسته مدل سازی کودکان میگوید:« شخصیت کودک باید از طریق تصویر بدرخشد.
ما همیشه به دنبال ویژگیهای منحصر به فرد صورت مانند چشمهای درخشان بزرگ، استخوان گونههای بلند، لبخندهای عالی و پوستی شفاف هستیم.» گزینه کودک فعال و خنده رو، روی میز است.
کودک برون گرا و اجتماعی و در عین حال مطیع، توانایی بهتری در ارتباط گیری با غریبهها دارد.
ایده آلهای صنعت مدلینگ کودک این چنین است.
مدل سازی برای کودکان، بازی نیست؛ یک تجارت است.
تبلیغ یک برند پوشاک، ساعت، عینک، قرار گرفتن تصویر کودک بر روی مجله کودک، بازی کردن در یک تیزر تبلیغاتی برای معرفی محصول در این تجارت سهیم است.
هزینه کلاسهای آموزشی پوز و استایل تا ست کردن و خوش پوشی مینی مدلهای ۲ تا ۱۵ ساله درد عجیبی دارد.
فرشته نجاتهای تقلبی
برای ورود به دنیای مدلینگ کودک، مولفه خانواده ضروری است.
اعضای خانواده فرشته نجات خواهند بود و بار سنگین مسئولیت ژست دهی را تا حد زیادی به گردن میگیرند.
ژستهای احساسی کودک با نوردهی صحیح ماندگار میشوند.
پرسش نامه و عکسی که با یک کلیک برای آژانس مدلینگ فرستاده و باقی کار به آنها سپرده میشود.
تقی ابوطالبی احمدی
دکتر تقی ابوطالبی احمدی، عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و روانشناس تربیتی میگوید:« تربیت ایجاد توانایی نیست، بلکه فرصت لازم برای بروز توانایی و استعدادها است.
کودکان در خانواده فرزند، در مدرسه فراگیر و در اجتماع شهروند هستند.
اطلاعات زود هنگام، دیر هنگام و نشان دادن مسیر انحرافی، زمینههای نفوذ فرهنگی از طریق ابزارهای تبلیغاتی را فراهم کرده است.
در کانون اصلاح رفتار که به تعبیری زندان کودکان است، کودکان به علت نداشتن الگو موثر در خانواده تحت مراقبت میباشند.
الگوسازان داخلی مدلینگ محرک چنین مسیری هستند.»