توزیع انسولین قلمی در سیستان و بلوچستان آغاز شد
مهر
|
استانها
|
جمعه، 28 آذر 1399 - 14:53
زاهدان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سهمیه آذرماه انسولین قلمی در اختیار داروخانهها این استان قرار گرفت و بیماران دیابتی با ارائه دفترچه یا کارت ملی خود میتوانند دریافت کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید محمد هاشمی شهری اظهار داشت: با توجه به حجم محدود سهمیه دریافتی، امکان توزیع گسترده این دارو در بین تمامی داروخانهها وجود ندارد.
وی ادامه داد: انسولین قلمی لومیر در زاهدان، توسط داروخانههای هلال احمر، تعاونی داروسازان و داروخانه ویژه دانشگاه در اختیار بیماران قرار میگیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: در زمان مراجعه به داروخانه همراه داشتن کارت ملی و یا دفترچه بیمه بیمار برای ثبت مشخصات در سامانه مربوطه الزامی است.